Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 17 May 2013

lagi seminggu nak oi..



hai korang.. amboi tajuk entri.. haha
alhamdulilah lagi seminggu jak tempoh hayat sebagai bujang. err enam hari lagi sebenar nya.
enam hari menghabiskan sisa2 hidup sebagai anak bujang mak.. enam hari?? mana cukup oii.. 
memang tidak cukup.. rasa macam banyak benda lagi aku x buat lagi..
mau cakap menyesal dengan semua ni. memang la tidak kan.
tapi ntah la.
nebes?exited?gembira? entah lah.. bagi aku perasaan masih samar samar lagi..
haha.. boleh pulak kan..
 mama ada cakap dekat dekat mau kawin ni memang banyak setan menghasut.
pekara terbaik banyakkan berdoa. mintak Dia tenangkan hati tu..
-_-



dear bakal suami, tolong jangan salahkan pilihan saya ini. 
tolong jangan sia sia kan saya.
tolong jangan sakitkan hati saya.
tolong jadikan saya teman baik awak dimana saya lah tempat awak mengadu,saya lah tempat awak bercerita dan saya lah yang akan mengesat air mata awak bila awak bersedih.
 tolong sayang saya seperti mana saya sayang awak bakal suami
dan tolong janagn berhenti mencintai saya.
terima kasih.












0 budak comel:

Post a Comment