Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 6 July 2013

Alhamdulillah appy n mikmik dah kawen

Hai.. Lama betei x hapdet belog. Paham paham saja lah. Bizi sebelum kawen ari tu. Alhamdulliah sekarang saya selamat menjadi isteri kepada buah hati saya mikmik pada 24 mei lepas. Tengok kawen bulan mei, bulan julai baru mau cerita. Ntah apa la appy ni. Kuikui. Maap maap bukan sebelum kawen seja saya bizi,lepas kawen pon lagi la bizi hihi Ok takmau merepek panjang lebar kat sini. Cuma mau cakap banyak banyak terima kasih kpd famly yang banyak bagi nasihat sebelum n selepas kawen ni,famly mikmik yang sudi terima saya dalam famly ni, kawan kawan yg sudi datang.bff yang bertungkus lumus untuk menyiapkan saya ari tu,sedara mara yang datang, membe2 mikmik yg tolong mikmik susah senang mikmik. n semua yg bertungkus lumus untuk big day saya dengan mikmik ari tu. Thnks semua. Doakan kami bahagia, kekal hingga ke syurga. Amin..
Next hapdet reveiw nikah k.

Friday, 17 May 2013

lagi seminggu nak oi..



hai korang.. amboi tajuk entri.. haha
alhamdulilah lagi seminggu jak tempoh hayat sebagai bujang. err enam hari lagi sebenar nya.
enam hari menghabiskan sisa2 hidup sebagai anak bujang mak.. enam hari?? mana cukup oii.. 
memang tidak cukup.. rasa macam banyak benda lagi aku x buat lagi..
mau cakap menyesal dengan semua ni. memang la tidak kan.
tapi ntah la.
nebes?exited?gembira? entah lah.. bagi aku perasaan masih samar samar lagi..
haha.. boleh pulak kan..
 mama ada cakap dekat dekat mau kawin ni memang banyak setan menghasut.
pekara terbaik banyakkan berdoa. mintak Dia tenangkan hati tu..
-_-



dear bakal suami, tolong jangan salahkan pilihan saya ini. 
tolong jangan sia sia kan saya.
tolong jangan sakitkan hati saya.
tolong jadikan saya teman baik awak dimana saya lah tempat awak mengadu,saya lah tempat awak bercerita dan saya lah yang akan mengesat air mata awak bila awak bersedih.
 tolong sayang saya seperti mana saya sayang awak bakal suami
dan tolong janagn berhenti mencintai saya.
terima kasih.