Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 11 December 2012

perasaan semakin takut.

 
ok fine aku pon x pasti dengan perasaan aku sekarang. takut ada. exited ada. suka ada. macam macam lah. susah mau explain. huh. tia lama lagi 22.12.12 suda. yeah tarikh E-DAY aku. aku tia tau la aku .. akuu.. emmm. susah sanggat mau explain. err sebanarnya aku x ready lagi untuk semua ni. emm takut sebenarnya. takut apa yang di rancang tidak jadi seperti yang dirancng. emm apa yang aku merepek ni. aku buat preparation untuk e-day aku ni da lama k. dalam 4,3 bulan before la jugak *nampak tak keexitedan aku di situ?* haha. bila plan itu ini memang best. rasa tia sabar pun ada. tapi bila da dekat dekat tarikh ni rasa macam semua tia kena. berperang dengan perasaan sendiri pon ada. banyak benda buat aku stress. so bayangkan la bila e-day aku pun aku da stress macm ni, ni kan pula wedding aku nanti *mak nak wedding planer,boleh?* kemain menggada pang kang appy ni. haha.
 
 
 
this is i call L.O.V.E




aku * by, lagik dua minggu kita mau tunang by.
dia * ha ah. pas dua minggu,insyallah kita ada lagik 5 bulan mau kawin
aku * x sedar kan by
dia * ya. kenapa syg?
aku *      diam..





dalam masa 5 ke 6 bulan dari sekarang insyallah aku bergelar seorang isteri.
isteri. gelaran yang sanggat bermakna bagi aku, sanggat besar tanggungjawabnya. bukan bagi aku seja rasanya. bagi semua perempuan diluar sana. masalahnya bersedia kah aku??
doakan yang terbaik untuk aku.
sekian.









 

0 budak comel:

Post a Comment