Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 5 October 2012

aipp.!! trip tua nampak

  
hai.. hai.. hai..
kemain pemalas apdet belog aku ni kan..
haishhh..
ok nevermind la.
021012
yeahhhh!! genap 22 tahun suda aku eh.
tia sangka beso suda aku ni.
dulu kecik kecik jek. huhu
alhmdullilah diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah ni.
thanks uols yang wish kat fb, msg, whats up. 
thanks sanggat2 yang mendoakan saya.
lagi2 yang mendoakan saya cepat kawin itu.
pherhhh ramai sangat yang tia sabar tinguk saya naik plamin nih.
hukhuk.. kita relek2 dulu ah
hihi thanks uols.. setiap kata2,ucapan korang tu adalah satu doa buat saya
amin..
 
 chomel tak chomellll takkk?
gila tia chomell..
hikhik.. tengkiu mikmik ksayangan.
sejak ada benda nih, tido aku lena jak.
hihi
thanks mikmik untuk benda chomel ni, n kek dan dinner kepsi ngn famly saya...
ups..famly KITA Insyaallah :)
ailebiu so muchhh
 
 
 
 beso da saya nih. da boleh kawen da kali.
hikhik
  22 taun okey. bukan 23.
orang tu, umo sendiri tia inggat. 
appaaaadaaa
hikhik 

0 budak comel:

Post a Comment