Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 2 May 2012

rindu



haloo...test test 1 2 3..
ok setelah sekian lama tidak menghadirkan diri di belog ini..tetiba aku jadi rindu dengan belog hasil buatan aku ni sendiri. isk isk isk *lap air mata
ada yang rindu x?? mesti ndada kan..ya la berapa sangat la budak comel yang selalu baca entry aku,singgah belog aku dan follow belog AKU GADES BIASA NI..tapi sedikit macam mana pun kuantiti budak comel yang ada d belog aku ni,aku tetap SAYANG korang *hug
ok aku nemau cerita mana aku menghilang selama ni,cukup la korang tau yang aku masih bernafas d bumi Allah ini akey 







*jangan tanya aku kenapa aku tempek gambar seperti di atas.
sebab aku pun tidak tau atas dasar apa aku tempek gambar sebegitu rupa.
mungkin sebab spek mata tu en kesayangan yang kasi beli,so saja mau eksyen 
atau mungkin sebab baju yang aku pakai tu tertera logo club kebanggan en kesayangan aku..
entah aku pun tidak pasti
sekian


0 budak comel:

Post a Comment